Succes boeken met relatiegeschenken

Succes boeken met relatiegeschenken

Zelf ben ik er niet echt bepaald dol op, maar nu het einde van het jaar weer nadert moet er weer nagedacht worden over de kerstpakketten en de relatiegeschenken die we onze klanten gaan sturen. Elk jaar weer is het hetzelfde liedje, dan moet iedereen zich er tegenaan bemoeien, omdat iedereen er zijn eigen ideeën over heeft. Ik persoonlijk vind het veel fijner gewoon in mijn eentje een flyer te bekijken en te zien wat voor ideeën er daar in voorkomen en die er uitspringen op het gebied van relatiegeschenken en me dan te laten inspireren. Maar hier op kantoor vindt iedereen het altijd nodig z’n stem te laten gelden in dit soort issues. Dit soort issues echter, gaat eigenlijk niemand wat aan, want zelfs de mensen die niet van de afdeling marketing en HR zijn bemoeien zich er echt ongevraagd tegenaan. Ik heb me dit jaar duidelijk gedistantieerd van al die mensen en ze opgedragen hun ideeën maar in de ideeënbus te doen. Ondertussen bekijk ik zelf de flyer van WOT-P nog eens, want daar staan altijd de meest bijzondere ideeën in en daar doen we al jaren zaken mee omdat we er zo’n succes mee weten te boeken.